SIMPLE ADS

Bazen ihityacımız olan hazır bir reklam biçimi. Belkide bana reklam için bir iki alan yetiyordur ve yorucu ve zahmetli işlerle bir reklam bloğu oluşturmak istemiyorumdur. İşte böyle bir durumda işinizi kolayca görebilecek bir eklenti SIMPLE AD. Simple ads in kurulumu oldukça basit herhangi bir ek bağımlılıkta istemiyor. sadece buradan eklentiyi indirin ve olağan bir şekilde kurun.

Eklentinin kurulumuyla birlikte yeni bir içerik türümüz daha olacak.

Yapmanız gereken şey buradan bir reklamınızla ilgili bir içerik girmek.
Başlığın hemen altında Ad Group * alanı var. Buradan Reklamımızın tipini seçiyoruz, İçerik için bir reklam mı yoksa Sidebar olanlarımı vereceğiz reklamımız. Buradaki filtreden bu seçimi yapıp hemen ondan sonra gelen alandan da reklamımızın resim reklam mı, flash reklam mı yoksa text reklam mı olduğunu seçip sonrasında Reklamın geçerlilik süresini başlangıç ve bitiş tarihlerini girerek ayarlıyoruz  ve içeriğimizi kaydediyoruz. Fakat içeriğin yayında olmasına dikkat ediniz. 

Ben reklamımı Resim olan bir sidebar reklam niteliğinde yaptığım için bu şekilde anlatacağım, 

  • add group tan sidebar ads i seçip
  • add type dan ise İmage add i seçtim.
  • eklemek istediğim reklamın resmini yükledim.
  • bir url ye göndermeyeceğim dlayısıyla altttaki link kısmını boş bırakıyorum fakat siz bir adrese gönderecekseniz buraya ilgili adresi yazınız.
  • Active Date ye ​now yazıp reklamın hemen başlamasını sağlıyorum
  • End Date ye de next monday yazarak reklamın bir aylığına kalıcı olmasını sağladım
Ve içeriğimi kaydettim.
Şimdi yapmam gereken şey block safasına giderek reklamımın hangi blok bölgesinde görünmesini istiyorsam oraya yerleştirmek, Fakat bir iki daha ayar yapmamız gerekecek.
Evet structure>Blocks adresine gidyorum ilgili bloklarım içerisinde etkin olmayanlarda;
Advertisement Block: Sidebar Ads İsimli bir BLock var bu bloğu isitediğim bir sidebarda gösteriyorum. Ben side bar second ı seçip kaydeiyorum siz başka bir yerde tercih edebilirsiniz.
Kaydettikten sonra block un ayarlarına giriyorum, hımmm yeni ayar alanları var, bunlar;

  1. Number of ads to display 
  2. Advertise page
  3. Ad width
  4. Ad height
  5. Ads order
alanları.
1 numaralı alanla görüntülenmesini istediğim reklam adedini seçiyorum
2 numaralı alanla reklam sayfasını gösteriyorum
3 numaralı alanla reklamıma istediğim bir genişlik ve 4 numaralı alanla ise bir yükseklik belirliyorum.
Adds order alanı ile de reklamların sıralanma şeklini seçiyorum.
İsterseniz block ayarlarında reklamın istediğiniz bir sayfada görüntülenmesi içinde ayarlamalar yapabilirsiniz.
Bir daha ki dersimizde görüşmek üzere...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Program Kurma, Kaldırma Gibi Temel Linux Komutları

Zorin OS tecrübem!..

Linux üzerinde Şapkalı Harf Nasıl yazılır?