winusb Kullanımında Installation failed ! Exit code: 256 winusb hatası

Bu Manjaro üzerinde Winusb kurdum ve flashdiskiime bir win kurulum diski yapmaya çalıştım fakat

Installation failed ! Exit code: 256 

Şeklinde bir hata aldım. Araştırmlarımda Benzer bir hatanın şu şekilde olduğunu gördüm.


Installation failed! Exit code: 512


İşin doğrusu linuxmint üzerinde denediğimde başlıngıç için benden root şifresini istiyordu. Böylece hiç bir hatayla karşılamamıştım. Ancak Manjaro üzerinde başlangıçta bir şifre istememişti. Bende terminalden başlatmak için;
sudo winusb 

komutunu verdim fakat hata döndürdü. Aslında gerçekte verilmesi gereken komut ise;
sudo winusbgui 

imiş. Bu şekilde hiç bir hata ile karşılaşmadan falsh diskimi Windows kurulum diski yapmayı sağladım.
Başka bir yazıda görüşmek üzere...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Program Kurma, Kaldırma Gibi Temel Linux Komutları

Zorin OS tecrübem!..

Linux üzerinde Şapkalı Harf Nasıl yazılır?