Drupal'da instagram bloğu oluşturmak

Merhaba arkadaşlar bir arkadaşımız drupalda instagram blokları içinhangi modülün daha iyi olduğunu sormuş. Ben drupalda instagram için modül kullanmıyorum bunun yerine www.instget.com dan bir widget oluşturup bunun html kodlarıyla bir blok oluşturarak  kullanmayı tercih ediyorum. Bu yazıyıda Cihan Sağlar'ın bu sorusu üzerine basit bir ders olması hasebiyle yazıyorum.

İlk önce instaget.com adresine gidiniz. Hemen girişte sizi çok basit ve kullanışlı bir araç bekliyor olacak kullanımını kısa bir şekilde resim üzerinde anlatmaya çalıştım. Onu inceleyiniz. Aslında zaten siteye girdiğinizde sizde hemence kendi kodlarınızı oluşturabilirsiniz.

Buradaki işlemlerinizi keyfinize göre yaptıktan sonra Get HTML code yazan yeri tıklayın.


çıkan pencerede Copy HTML code yazan tuşa basın html kodlarınızı kopyalayın. Şimdi sıra geldi Drupala.
Drupalda yeni bir blok oluşturun, blok gövdesine kopyalamış olduğunuz HTML kodu yapıştırın ve bloğunuzu kayedin fakat kayederken metin biçimini FULL HTML seçtiğinizden emin olun, istediğiniz bir bölgede gösterin.

Hepsi bu kadar artık bir İnstagram bloğunuz var güle güle kullanın. :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Program Kurma, Kaldırma Gibi Temel Linux Komutları

Zorin OS tecrübem!..

Linux üzerinde Şapkalı Harf Nasıl yazılır?