Fedora 28 dosylarımı sildi manyak!

En son fedora 28 kurmuştum, sanırım bir yıla yakın kullandım ve yavaşlığından sıkıldığım için eski göz ağrım ARCHMAN OS'a dönmeye karar verdim. buraya kadar her şey normaldi.

Tabi herkesin yapacağı gibi önce yedeklerimi almak istedim. hardiskimi bağlayıp yedekleri KOPYALDIM. buraya dikkat "kopyaladım diyorum, kesmedim sadece kopyala dedim. arkadaşta bana kopyaladığını söyledi. (Namussuz FEDORA!)

Kopyalama işlemi nasılsa bitti diye bastım formatı. Bu tamam. Yedeklerimi geri almak istedim ve hardiskimi bağladım ama oda ne! Yedeklerim yok! Olamaz? nasıl olur ben kopyalamıştım. Haha bir yanlışlık var hele birde bir Windows yüklü bilgisayarda deneyeyim dedim. Denedim ve sonuç hüsran!...

İşin pis tarafı şu, enim dosylarımı kopyalamak yerine harddiskimi silmiş geri de getiremedim bir çoğunu ve güya kopyaladığım dosylarımdan da oldum iyi mi?!. Koduğumun FEDORAsı...

Archman hızlı stebil işini iyi yapıyor ama deki seni ... kim ki mis gibi sistemi fedorayla değişiyorsun?!. Bir daha mı tövbe, demin dediğim gibi beni bir daha ... seler fedora denen sisteme yaklaşmam, güncelleme hataları, kurulamayan programlar(GPM hatasımıdr nedir bir nevi imza ki bu programlar deposundan kuramıyordu), saçma sapan bir türlü düzgün çalışmayan bir dnfdragora adında paket yöneticisi, zor kurulum vs. ne isterseniz var fedorada.

Tavsiyem yaklaşmayın en az   15 yıllık linux kullanıcısıyım beni bile canımdan bezdirdi yıldım hata düzeltmekten amk!...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Program Kurma, Kaldırma Gibi Temel Linux Komutları

Zorin OS tecrübem!..

Linux üzerinde Şapkalı Harf Nasıl yazılır?