Seo Hakkında Öğrendiklerim

Bir çadır kiralama sitesi için anlaştık. Siteyi yaptım ve googleye ekledim. ilk zamanlar yükselmeye başladı. bende seoya daha fazla ağırlık vermeye başladım. Araştırmlarım sonucunda bazı seo sitelrinden -ki bu siteler seo konusundan uzman yada hoca oluklarını iddia eden siteler- bilgiler öğrendim ve başladım uygulamaya...
1- Sitenize yüksek pagerank değerli sitelerden backlink alın. (haftalık 5 fena değilmiş...)
2- Anahtar kelimeler kullanın her post için 5 i geçmesin,
3- Googleye ping atın.

Sıra geldi uygulama kısmına hemen PR değeri 5 ve 6 olan ücretsiz backlink alabileceğim siteler buldum ve her gün birine siteyi eklemeye başladım. Anahtar kelimleri girdim. Bazı kelimeleri vurguladım (kalın yazı, italik v.s)
Bir hafta sonra sitenin ilgili anahtar kelimelerde nerede olduğunu test ettim. Oda ne ya çok aşağıda idiler yada hiç yoktular. Telaşa kapıldım ve daha fazla ne yapabilirimin derdine düştüm. Daha fazla uğraşmaya başladım  sitede sürekli güncellemeler, yeni yazılar, yeni sayfalar eklemeye başladım. Tabi ki ping kısmını unutmadım. Arada birde ping atıyordum. Bir kaç gün sonra sitenin hiç googlede olmadığını gördüm. Hemen googleye girdim ve arama formuna;
info:ilgilisite.com
yazdım arama yaptım hiçbir şey çıkmadı hiçbir sonuç yoktu.
Bu seferde;
site:ilgilisite.com
yazdım. Fakat ne göreyim, site yok oğlu yok olmuş yani sandboxa düşmüş.
Tabi fima için yeni bir site yapmak zorunda kaldık fakat sitenin içeriğini başka bir adla tekrar attık. Oda ne site direk sanboxta iyimi... başka bir isim daha bu sefer hem içerik hem tasarım hem isim farklı olan yeni bir site yapıp attım ohhh çok şükür....

(GERÇEKTE SEO İÇİN YAPILMASI GEREKENLER)
Şimdi gelelim öğrendiklerime;
1- Sitenize backlink alacaksanız aralıklarla ve mümkünse hemen değil uzun aralıklarla alın.
2- Zırt pırt ping atmayın.
3- Gerçektende anahtar kelimelerin içerikte bulunmasına ve çok fazla olmamasına dikkat edin.
4- Sandboxa düşmüş bir sitenin içeriğini aynı şekilde atmayın google amca yemiyor.
5- Google artık çöp içerikten uzak gerçek bilgilere dayanan kaliteli içerikler istiyor.
6- Googlede yükselmek için yapılan ayak oyunlarına gelmiyor.
7- Googlenin tersi çok pis affı yok.
8- Her okuduğunuz yada her  bildiğini iddia eden dallamalara inanmayın. Kitaplarına para verip(paranıza yazık) almayın.
9- Doğal bir şekilde yükselmeye çalışın.
10- Artık site isminden çok içerik kıymetli, yani sitenizin adı ne olursa olsun en önemlisi içeriğinizde bolca anahtar kelimelerin geçtiği kaliteli doğru içerik bulunsun.

Şimdi site iyi durumda doğal bir şekilde yükselmeye başladı, durumu iyi. Son hali www.marmarakiralikcadir.com 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Program Kurma, Kaldırma Gibi Temel Linux Komutları

Zorin OS tecrübem!..

Linux üzerinde Şapkalı Harf Nasıl yazılır?